Mom2892 Hiç sormayın aşerji benide korkuttu. Sürekli gelen hemşirelere kolumun şişip şişmediğini sordum. Ama tek kol şişmesi olmuyormuş siz nasıl hissediyorsunuz dediler hep. Şükür bişey olmadı. Kolum hareketsizlikten hafif şişti onada baktılar normal dediler. Zaten hemşire kuzenim de vardı oda baktı sürekli. Şuanlık bişey yok 🙏🏼