Fidan3594 Minoo01 sırf kol şişmesi değil bulantı kızarıklık benekler falan olabiliyor kişiden kişiye değişiyor
Sumeyye_g Sevgigursoy hmm evet 4 adet 134 tl ödedim eczaneye eczanelerde de hastaneye göre fark var demekki iki adet ücretli fiyatınızda merak edip sormuştum 700 tl demişti
Sumeyye_g Minoo01 hmm siz hastaneden taktırdınız Ozaman özel olarak eczaneden almadınız rapor çıkarıp doğrudur
Minoo01 Sumeyye_g Yarın taktırcam. Arkadaşım bana bu fiyata taktırdığını söylemişti. Oda benimle aynı, özel hastaneye gidiyordu.
Aycalyaa Minoo01 hayır özelde değildi sürekli takibim devlet hastanesindeydi aylık rutin kontrollerimde sürekli düşük çıkıyordu en son 7.8 i görünce doktor takmamız lazım dedi direk raporu çıkardı benim yatışım yapıldı ilaç geldi eczaneden işlem yapıldı sonra taburcu bir hafta sonra yine aynı şekilde yapıldı ücretsiz oldu hepsinde normal poliklinikde oldu
Minoo01 Aycalyaa O zaman normal. Ben hep özele gittiğim için, şimdi randevu alma işide zor baya gece veriyorlar zaten doğuma 2 hafta kaldı nasipse 🙏🏼taktırcam yarın nasipse kaç olur mecbur
rapuz benim degerim 9.6 cikmisti. doktor kan degerlerin düşük boyle giderse sezeryana alirim demisti. hic bana serum takariz fakan demedi. kafam karisti simdi??
Minoo01 rapuz 1 ay önce kan hapımı 2 doza yükseltti. Şimdi 9,7 ye düşünce de serum takıcam dedi. Doğumda sıkımtı olur dedi. Benim de çatı darlığım var, büyük ihtimal sezeryan olucam gibi. 🤔
Sumeyye_g Minoo01 raporu çıkarıp eczaneden alırsan belki okadar tutmaz bakalım yarın bende kan vercem inşallah düzelmiştirdeetekrar gerek kalmaz yine taktırmama
Mom2892 Minoo01 nasıldı ben de bu akşam acile gidip yaptıracağım. ilaç ve serum 4 kutu 150 çıktı sgk ile. alerji olayı insanı tedirgin ediyor ya
Sumeyye_g Minoo01 iyi bari hastanenin almaması eczaneyemi verdin o parayı kaç adet adlın şükür benimkide kanım yükselmiş tekrar gerek kalmadık seruma ilaçlarıma devam