Mom2892 Minoo01 ay ben de aldım şükürler olsun iyiyim. her alışta alerji riski varmış inşallah iki sefer yeter. geçmiş olsun hepimize
Minoo01 Mom2892 aa her alışta mı varmış o ya 🙄 Bitmiyor korkular desene 🤦🏽♀️ rabbim yardımcımız olsun 🙏🏼
Berilay Minoo01 bana 3 tane ilaç denediler 3 de de kustum bana dokunuyor en son bitkisel bi ilaç verdiler 85 aldım ondada bu sabah kustum ben anlamıyorım kan ilacı bana dokunuyor. Bana damar yolundan vericez dediler ama sonraki vazgectiler alerji yapma ihtimalı olurmuş peki ben bu durumda napicam herşey aıkımtıysa . Kansızlıkta kötü diyolar
Minoo01 Berilay Kan yapan şeyler ye canım. Keçiboynuzu özü felan çok iyi geliyor diyor. Kuruyemişler,ıspanak felan.
Mom2892 Berilay iğne dediler banada bu alerji yapsaydı eğer. iğne olcan kalçadan dediler ondna başka da başkasından kan alma falan diyorlar ama o daha zor bence
Mom2892 Minoo01 ya iki saate yakın serum alırken oturdum şimdi eve geldim bacağım sertleşmiş şişmiş :( serumla ilgili değil hareketsizlk tendir deyip korkmamalıym dimiii
Minoo01 Mom2892 Sorsaydın bi kuzum 🤔 benim serum yediğim elim şişti az onada 1 saate geçer kaç saattir serum yedinizden hareketsiz kaldı dediler. Alkollü bez verip serum yediğim bölğeye bastırmamı söylediler.1 saate indi. Şişlik dışı senin nasıl olduğunu soruyorlar genelde 🤔 bilinç bulanıklığı felan oluyormuş. Kalça iğnesi alerji içinmiş
Mom2892 Minoo01 geçti çok şükür sabit durmaktan heralde. iyiyim şimdi, benim de Elim biraz şişmişti normal diyorlar
Mom2892 bende çok kemik ağrısı yapmaya başladı. bu yan etkiyi yaşayan oldumu başka? üst bacak bölgemde sırtımda ani gelen 15 20 dk süren ve zor dayandığım bi ağrı giriyor, internette yan etki yazmışlar bu konuda, bebeğe bir etkisi yoktur inşallah