Minoo01 Mom2892 Siğorta sorunum yok. Ben daha almadım. Yarın gel dedi doktorum. Arkadaşım 1 yıl önce gittiğim hastaneye gidiyordu doğum için. 4 kan serumuna 600 verdim dedi 🙄 bakalım şimdi ne kadar.
Mom2892 Minoo01 normal sigortalılar 150 ₺ gibi demişti. ay neden bukdr değişiyorki acaba biri ücretsiz biri 600 :( sizin de devletse doktor buraya gel dediğne göre kendi yaptırcaktır analık hakkını sorun siz de. doktorunuz devlette kadın doğumcu mu?
Minoo01 Aycalyaa Doktorunuz özeldeydi ve kan serumu için devlete mi gittiniz ? Acilden mi gidip talep ettniz ?
Aycalyaa Minoo01 hayır özelde değildi sürekli takibim devlet hastanesindeydi aylık rutin kontrollerimde sürekli düşük çıkıyordu en son 7.8 i görünce doktor takmamız lazım dedi direk raporu çıkardı benim yatışım yapıldı ilaç geldi eczaneden işlem yapıldı sonra taburcu bir hafta sonra yine aynı şekilde yapıldı ücretsiz oldu hepsinde normal poliklinikde oldu
edaozdxx Kaderdrsun12 vücudumda morluklar, aşırı yorgunluk, iştahsızlık, saç dökülmesi, uyku isteği aşırı derecedeydi. Çabuk yorulma, nefes darlığı vs.
Minoo01 Mom2892 Özelde benim doktorum. Bulunduğu hastanenin acilinden yaptırcam dedi ama arkadaşada aynı yapmış 600 ödemiş 4 seruma. Yarın belli olur 🤷🏽♀️
Sevgigursoy Mom2892 annelik hakkı var kadın doğumda sgklı gibi yapılıyor bütün işlemler o şekilde reçeteniz sgklı oluyor ve doktor rapor cıkarıyor o şekilde SGK tutarına alabilirsiniz iki tanesine 110 TL verdim ben
Sevgigursoy Minoo01 acilde takılıyor ama ilacı eczaneden alıyorsun 110 TL verdim 45 TL ilaç raporu için verdim 70 TL de serum takılması için verdim
Sumeyye_g Sevgigursoy eczane benden 134 tl almıştı ferinjetmiydi sizin aldığınız da kaç adet aldınız 4 tane yazmıştı bana doktor beye göre eczaneler belirliyor 110 134 merak ettim açıkcası
Sevgigursoy Mom2892 serumun içine katılan kan ilacını doktor rapor cıkardı eczaneden kendim aldım acilde seruma katıp verdiler bana
Sumeyye_g Minoo01 600 mü arkadaşın sigortası yokki özel çok pahalı ama doktor bana rapor yazdı 134 tl verdim ilaca bide hastaneye sadece müşahade ücreti vermiştim
Sumeyye_g Minoo01 ben iki kere aldım canım birer hafta arayla biraz düzeldi gibi yarın yine kan vercem eğer düşük çıkarsa yine taktırcaz
Minoo01 Sumeyye_g Özelde ki raporlu fiyat buymuş. 4 adet kan serumu fiyatı bu ama. Tanesi ne kadar bilmiyorum 🤷🏽♀️ Yarın öğrenicem bakalım
Sevgigursoy Sumeyye_g bana 2 adet ferinject takıldı ikisine eczane 110 TL aldı sizin 4 taneyse çok iyiymiş bence ben sordum sgksız 370 TL dedi adet fiyatına
Minoo01 Sevgigursoy Özel hastane dimi sizin ? Sgk m var. Umarım benimde çok tutmaz. Şuan 2-3 tane serum takıcam dedi. Doğuma 2 hafta kaldı 🤦🏽♀️
Sumeyye_g Sevgigursoy hmm evet 4 adet 134 tl ödedim eczaneye eczanelerde de hastaneye göre fark var demekki iki adet ücretli fiyatınızda merak edip sormuştum 700 tl demişti
Sumeyye_g Minoo01 hmm siz hastaneden taktırdınız Ozaman özel olarak eczaneden almadınız rapor çıkarıp doğrudur
Fidan3594 Minoo01 sırf kol şişmesi değil bulantı kızarıklık benekler falan olabiliyor kişiden kişiye değişiyor
Sevgigursoy Minoo01 özel hastane ama bu eczaneye verdiğim ilaç ücreti sgklı ve raporlu ilaç olmasına rağmen