ant2602 Minoo01 bende gece yatmadan önce birde eşim işe erken gidiyor onunla kalkıp ilacı içip geri uyuyorum keşke en başında yapsaydım. Bu kadar zorluk çekeceğimi bilmedim. Kanımın bu kadar düşeceğini ummuyordum ama neyse ki topladık çok şükür. 9 ay dolarken 10 çıktık. 🙃
Minoo01 Sevgigursoy Acilden mi girdiniz ? Ben daha 2 gün önce muayene gittiğim için muayene ücreti almazlar diye düşünüyorum. 🤔doktorum acilden vercem serumu dedi.
Ergunn Minoo01 benimde 9,6 civarıydı tekrar ölçtürmedim bu günlerde tekrar ölçtürüp değerin yükselip yükselmediğini bakacağım ama kesinlikle kötü değil iyi etkisi oldu ilk günden faydasını gördüm inan
Sevgigursoy Minoo01 acilde takılıyor ama ilacı eczaneden alıyorsun 110 TL verdim 45 TL ilaç raporu için verdim 70 TL de serum takılması için verdim
Semak Minoo01 benimde doğuma az kaldı ve kansızlıgım var doktor düzelmese doğumda kan takmak zorunda kalıcaz dedi 😞 bende keçiboynuzu özğ alıcam hemen
Semak Minoo01 hayır kan hapımı 2 ye yukseltı sabah aksam iç dedi doguma kadar toparlar dedi duzelmems olursa dogumda kan takıcaz dedi doktorum 3 hafta var dogumuma sezeryan olucam
Minoo01 Semak benimde aynı 2 doza çıkardı 1 ay önce ama toplamayınca kan serumu takıcam dedi. Bakalım hayırlısı 🙏🏼 İnşallah düzeliriz 🙏🏼
Mom2892 Sevgigursoy serumu siz mi aldınız hastane mi taktı acaba? etkiliyor mu insanı ben de alacağım korkuyorum
Sevgigursoy Mom2892 serumun içine katılan kan ilacını doktor rapor cıkardı eczaneden kendim aldım acilde seruma katıp verdiler bana
Mom2892 Minoo01 benim de 30.haftam ferinject almam gerekiyor sigorta sorunum olduğunu için gecikti bi haftadır. nasıl bi ücrete aldınız acaba bana 4 er kuthu ilaç serum yazılmış. ben de korkuyorum alerji yorumlarından ama öylece alan iyi gelen de çok inşallah onlardan oluruzzz
Aycalyaa Mom2892 benimde sigorta sorunum vardı devlet hastanesine gittim analık hakkından yararlandım ücret ödemeden aldım
Minoo01 Mom2892 Siğorta sorunum yok. Ben daha almadım. Yarın gel dedi doktorum. Arkadaşım 1 yıl önce gittiğim hastaneye gidiyordu doğum için. 4 kan serumuna 600 verdim dedi 🙄 bakalım şimdi ne kadar.
Mom2892 Aycalyaa yaa sigortanız yokken mi? ben de uğraşıp duruyorum eczanede sigortasız olduğu için 385 ₺ çıktı tek kutu ve 4 tanesi 1500 falan oluyor niye bende öyle çıktı acaba
Minoo01 Aycalyaa Doktorunuz özeldeydi ve kan serumu için devlete mi gittiniz ? Acilden mi gidip talep ettniz ?
Aycalyaa Mom2892 aynen Canım sigortam yokken zaten ben yatış işlemlerini yapana kadar doktor ilaç raporunu onayladı vs eczaneden ilaç geldi kendileri getiriyo zaten eczaneyle falan uğraşmıyosun sen odanda damar yolun açık bekliyosun ilaç geliyo takıyolar başında bi hemşire bekliyo alerji iğnesiyle her ihtimale karşı sonra ilaç bitiyo taburcusun bunların hiçbirisi de ücretli değil Ankara şehir hastanesinde yaptırdım bende
Mom2892 Aycalyaa yaa ben istanbuldayım eczaneden akşam 6dan sonra alın dediler demekki değişiyor :( şanslıymışsınız bakalım ben de hastaneye bir daha sorayım çok teşekkür ederim 💜
edaozdxx Kaderdrsun12 vücudumda morluklar, aşırı yorgunluk, iştahsızlık, saç dökülmesi, uyku isteği aşırı derecedeydi. Çabuk yorulma, nefes darlığı vs.