Laviniamira Gmzsertkaya acilde doktor bana haşlanmış patates tuzlu leblebi çubuk kraker ye dedi bide anne geleneği aklıma geldi küçükken otobüs yolculuğunda midemiz bulamasın diye 2 tane fasulye yuttururdu onu da dene bende işe yaradı şükür 12.haftamda kesildi bulantılar bende çok çektim hep serum yedim
Birdinlesen Gmzsertkaya benimde öyleydi suyu bile çıkartıyordum bir yudum su bile içemiyordummm ama sihir gibi bianda herşeyyy geçiyorrr sakın korkmayın üzülmeyin serumlarla geçirdim ben ilk 4 ayımı neredeyse sonrası hep düzlükkkkkk hatırlayınca o zamanı hiç geçmicek gibi gelirdi sabırlı olun sadece 🙏🏻
Gmzsertkaya Birdinlesen ohhh çok şükür bunları duymak beni çok rahatlattı gerçekten çok teşekkür ederim ❤️
edaozdxx Gmzsertkaya annemler destek oluyor da mümkün olduğu kadar tek başıma baş etmeye çalışıyorum ki ileride zorlanmayayım 😀
spiker_anne Gmzsertkaya O zaman bulantı kesici mecbur kullanacaksin gülüm doktorun yazar çok geçmiş olsun sağlıkla al kucagina❤❤
Gmzsertkaya spiker_anne amin cümlemiz sağlıkla alsın herkes güzel yaşasın bu günlerini inşallah çok teşekkür ederim 🥰🥰❤️
Eceyamali edaozdxx her bünye de farklı oluyo heralde. Bir hamilelik ikincisiyle bile aynı olmuyor demekki. Bende senin ilk hamileliğin gibiyim ozaman biraz içim rahatladı 😊 teşekkür ederim 🥰
Sevdali44 Gmzsertkaya dilerim en kısa zamanda geçer 🙏🏻 Bnimde midemde ülser var maalesef bütün hamileliğim öyle perişan geçti ,şuan 36+1 im ve sabah kusup güne öyle başlıyorum maalesef hiç geçmedi 😭😭😭
Sevdali44 Gmzsertkaya zaten mutsuz uyanıyorum,iştah desen yok,e kusuncada bütün gün gitti🤧 vallahi neyalan söyliyim her sabah ağlıyorumAllahım sen bana güç kuvvet ver , neolur doğsun artık die 😪😪😪
hatice_akbal Gmzsertkaya bnde 9 haftaligim bazen o kdr siddetli oluyo ki kafami kaldirack halim olmuyo bzen de sbh oluyo sonra olmuo bm dogru duzgun beslenemiyorum insallah gecer de rahatlariz