Gmzsertkaya canimm şimdi başında böyle ama ilerde de bu geçince baska sikayetler baslayacak, kramplar, kaburga ağrısı, karnin büyüdüğü için yuruyemiceksin belkidez baska o kadar cok sey cikacak ki, sadece tavsiyem psikolojik olarak ağrı ve sızılarla bulantilarla baş et, yoksa inan ilaç falan bi yere kadar 32+6 benim, dogum yaklastigi icin ufak kanamalar ve mide bulantilarim var tam bitti derken basliyor, hep şunu düşün bebeğim yaptiriyor bunlari o zaman daha az hissediyor insan❤❤