Merve612506 Gmzsertkaya kusma başlığı gördümmü zıplıyorum 9 ay kustum Allah yardımcın olsun genelde 4. Aydan sonra bittiği söyleniyor
Sevdali44 Gmzsertkaya zaten mutsuz uyanıyorum,iştah desen yok,e kusuncada bütün gün gitti🤧 vallahi neyalan söyliyim her sabah ağlıyorumAllahım sen bana güç kuvvet ver , neolur doğsun artık die 😪😪😪
Damlapilatin Sevdali44 haklısın canım bende oyleydim bi kere kusunca insanda bütün sistem gidiyor. Ben dün ikindi vakti yeşil elma yedim varya zehir oldu midemde gece kustum sabah kustum kan geldi o derece yani korkudan aksamlari yemek yemiyorum zaten
Gmzsertkaya Sevdali44 al bende de o kadar ya dayanamıyorum artık bide çalışıyorum tüm sinirlerim tepemde tüm gün
Damlapilatin Gmzsertkaya benimde ilk bebeğim de öyleydi canım inan ki 4 ay boyunca hiç bir çare bulamadım banyo da yatıp kalktım yani kusmaktan. Su icsem kusuyordum.
Damlapilatin Gmzsertkaya 4. Aydan sonra geçti tam yemeğe içmeye başladım bu sefer 7. Ayda Ayy bi mide yanması yaşadım düşman başına saçı falan mı çıkıyor ne bana şurup şeklinde reine vardı o zaman lar ondan verdiler kireç gibi onu içtim kutu kutu. İlk çok zor geçti ya kız di ondan mi kız çocukları çok kosuyor derler. Şimdi hiç hamile olduğumun farkında bile değilim 4. Ay bitti 5 e girdik hiç kusmadim bişi olmadı bu erkek. Erkek lerde çok kusma olmamış benim cevrem hep öyle
Eceyamali Gmzsertkaya kız bende nazar değdirdim ya kendime. Akşam kus kus öldüm hiç bişey yiyemedim hala yiyemiyorum. Sabahtan beri de öğürüyom hay dilimi eşşek arısı sokaydı😂😂😂
Sinemneset Gmzsertkaya Allah sabır versin 13 haftaya girdim hala bulanıyor ama o ilk haftaları hatırlamak bile istemiyorum muhakkak serum ve bulantı hapı alın yoksa zehir oluyor çok zor allah yardımcınız olsun