Gmzsertkaya valla benim 7. Haftamda başladı 3 buçuk aya kadar sürdü neredeyse benimde midemde reflü var yanmadan dolayıda çok çektim 4 aydan sonra normalde kullandigim ilaçlara devam etmemi söyledi doktorum nexium kullanıyorum mide koruyucu onu kullandigimdan beri yemek yiyebiliyorum 37 haftalik oldum arada midem yanıyor sadece şuan sadece yapman gereken beklemek sabır etmek ben herşeyi denedim ama olmadı o günlere dönmek dahi istemiyorum Allah sabır versin 😓 sonrası çok güzel oluyor ama bunuda unutma bunları çekerken 🥰