Aysenur41
Ben de şimdi geldim ,nstde sancılar var ama düzenli değil ,ptsi tekrar nst ye gireceğim,kan tahlillerim yapılacak , anestezi Dru ile görüşeceğim ve hala gelmemiş olursa Perşembe sabah 9 ameliyatimiz olacak Allah'ın izniyle 😊kilosu 3500 civarı boyu da Fl ye göre 50 cm in üstünde görünüyor ben de iki haftada 2 kg vermişim 😒toplamda 9 kg civarı ile doğuma gireceğim nasip olursa , hayırlısıyla sağlıkla alalım kucaklarımiza😍