Deletedmom3
Daha önce de konusmustuk galiba sizinle ,benim Dr um da sancı , nişan birşey gelsin o zaman alalim diye bekliyor ,bebeğim 2 haftadır kanalda ve iri , günümüz aynı sizinle ve Aysenur41 hanımla ,iki gündür çok canım yanıyor ,kafası mesanemin üstünde ayakları da kaburgalarimin altında resmen her nefeste batıyor 😒yarınki kontrolde inşaallah sancı falan çıkar da 3-4 güne alır artık hayırlısıyla yoksa son 7 günü bekleyeceğiz 39+0 olması için , bilmiyorum kafam çok karışık 🙈🙈