Selcangzlts Prenses001 yatırdıkları para ile bir süt alınır yada çikolata falan 😀 bez falan almak mümkün değil
Bebisimmm Selcangzlts canım çikolata falan da alamiyorsun sadece sut ama çikolatalı sut alabilirsin 😁
Prenses001 Selcangzlts belki 20 tl si ni o karttan çektiriyorlardır üzerini de cepten ekliyorlardır yoksa ne mümkün benimde bildiğim bakkal tarzı yerde geçiyor o kart öyle yerlerde hele ki daha pahalı büyük markete göre 😀
Bebisimmm Kocaeli de yaşıyorum ilk kızım da ebe iki ay girmeyi unuttuğu için 4 kere almıştım bez alınmıyor sadece süt
Aysegulccc Dsg evet tek sefer de, tek kullanımlık. Ama her ay belli bir gün veriyorlar o gün alışveriş yapıyorsun diye biliyorum. Her ay yenileniyor 20₺ tekrar yükleniyor... sağlık ocağında ebe hemşire neyse ona sorup öğrenebilirsin
Dsg Prenses001 yok kız ekonomik kriz bizi 20₺ ye bile yöneltiyor 😂😂ıslak mendili aylık olmasa da 1/2 hafta yeter alırdım 😂
Aysegulccc Dsg hahahahahahahahahahaah 😃😃😃 he evet ıslak mendil de vardı dimi 😄evet anca onu alırız 😃😂🙂
Busratm Aysegulccc Gebeliğin 6. ayında başlıyor bebek 6 aylık olana kadar devam ediyor. Ben de Kocaeli de yaşıyorum. Ama düzenli yatmıyor. Yattı diyorlar gidip bakıyorsun para yatmamış. Çok ümitlenmeyin derim. Yatan da 20 lira gibi bişey uğraşmaya değmiyor açıkçası.
Aysegulccc Busratm yani 20 lira için uğraşılmaz ama olsun 😃 belki bi şeye yarar düşüncesiyle ilerliyoruz😂😂😅😂 neye yarayacaksa 20₺ 😄