Sadece kocaeli
belediyesi veriyor bende 7.ayın içindeyim dün başvuru yaptı hemşire onayı için Mart’ta ara beni dedi ilk çocuğumda da almıştım anlaşmalı marketlerden süt alıyorsun hamilelikte ve Doğumdan sonra içmek için toplamda kaç ay onu unuttum 🤷♀️