Aysegulccc bugün aldım.aylık 20 liralık süt alabiliyorsun. 6 ay kullanıyorsun. 1 ay kullanmayınca kart bloke oluyor. Şaka gibi devletin annelerle dalga geçme yöntemi bence. 20 lira ne be. Yaktığın yakıta değmedi oraya gidene kadar. Ben 50 lira vereyim devlete de şöyle şeyler yapmasınlar. Sadece süt alınabiliyor kartla ve sadece onların söylediği marketlerden alabiliyorsunuz. Belediye hizmet binasından alıyorsunuz kartınızı. Eşimle gittik kartı almaya. Önümüzde suriyeli biri vardı. Memur adama diyor ki kırtasiye kartına da erzak kartına da giyim kartına da yakacak kartına da bir de bir kart daha dedi bütün bu kartlarına paran yatmış gidip alışveriş yapabilirsin dedi. Şaka gibi ya. Kimbilir kaç para yattı o kartlara. Ben türk vatandaşıyım güya bu vatana millete hayırlı evlat yetiştireceğim ama elin tecavüzcü suriyelisi benden daha değerli.