tugce0606 Ve daha çok karmaşık şeyler var ki ailesi bi yandan bize varlık içinde yokluk yaşatmaları bi yandan,bazen diyorum kendinize bakamıyorsunuz bu çocuğa yazık değil mi oda bizim gibi sürünücek.Atanmam tek çare hem çocuğum hem benim için,Rabbim güç kuvvet versin inşallah