Rabiakk Hulyaawc sakın öyle düşünme yaparsın bebeğin nasibiyle gelir belki onun yüzüne atanmak nasip olur içini ferah tut ☺️Allah kolaylık verir
Kbr2301 tugce0606 kendını çaresiz hissetme yapamam deme hiç yaparsın gayette güzel, ben hep oyle soyluyorum kendıme yapanlardan neyim eksık farzetkı olmadı en azından dıceksın kı ben denedım emek verdım kısmet degılmıs. Ama istedıkten sonra olmıcak bırsey degıl :)
Gulsahim tugce0606 ben girmiştim xnaım karnım burnumda kazanmıştım 😍 emin ol şans getiriyor 90 almıştım.. Annesinin Balı hiç üzmedi.. Bişry olmaz canım olmayacağını düşünürsen sıkıntı olmaz
tugce0606 Gulsahim süper yaa çok sevindim adına darısı bana inşallah bende doğduktan sonra bebeğime böyle diyerek koklarim onu🤗🥰
Gulsahim tugce0606 inşallah bitanem yapacağına inanıyorum. Bebeklerimiz bize zarwn başlı başına mucize 😍😍❤️ hiç bişry olmasa onlar bizimle... Yeterki pes etmeyelim herşeyi yapabilecek gücümüz var. Allahın izniyle.
Bsraakdmr tugce0606 Galiba sizde benim gibi kpss ye hazırlanıyorsunuz😀bende aynı şeyleri düşündüm ilk başlarda istemiyordum şimdi 7 aylık olduk biz çok şükür❤️😍 ben dershaneyede gidiyorum kocaman göbişimle çok zor oluyor ama yapacak bir şey yok 😁hiç bi şey engel değil canım sınava 💞biz anneyiz kadınız gücümüzün farkında olalım😇😇
tugce0606 Bsraakdmr çok sevindim adına canım yalnız olmadığımızı bilmek çok güzel ya Allah yardımcımız olsun🤗😘❤️
3bebe1anne_2021 tugce0606 ilk çocuğumda 3. sınıfı bitirdim orgundu . şimdi ikinci bebeğimle mezuniyet sinavima girdim . her ikisinde de 38 haftaya kadar okuldaydim . çocuk daha büyük bir etki yapiyo yapmam lazım geçmem.lazim.bitirmem.lazim diye kendini gazliyorsun tabiri caizse 🌞
annemaya Ben hazırlandım, 6 aylık hamileyken de sınava girdim. Daha önce girdiklerim arasında da en yüksek puanı bu sınavda aldım ☺️ Bebeğiniz nasibiyle gelir siz kendinizi strese sokmayın sakın 🌸
3bebe1anne_2021 tugce0606 inşaallah 🤲🤲 doğum da olsaydı çok kat kat güzel olacaktı kızımız hala gelmeye niyetlenmedi 😕