tugce0606 Ahh canım 😔 6 aylık evliyim 2 aylık hamileyim,kpss öğrencisiyim dersaneye gidiyorum hiç beklemediğim anda hamile kaldım.Kürtaj masasından döndüm,saçma sapan şeyler yaptım düşsün diye.Sınav iki yılda bir bu benim son şansımdı bi daha çocukla zaten hazırlanamazdım😔 hala kabullenmedim,kendimi toparlayamıyorum,psikyatri ile haftalık görüşüyorum ama ne olucak bilmiyorum.Son bi kaç gündür derslerime yoğunlaşmaya çalıştım.Sınava 20 gün kala doğacak,ama son 3-4 ayım çöp ne olucak bilmiyorum 😔