Bsra1998_ benimde ilk testte silik çıkmıştı aynı böyle. 🤗 İnşallah değerlerin yükselir canım. İkincisinde iki gün sonra daha net çıkmıştı. Yerleşme kanaman olmuş olabilir. Bende hiç yerleşme kanaması olmadı ikisindede. Bazıların da oluyomuş yinede bi doktora git. Belki yatman gerekicek kendine dikkat etmen lazım