Bsra1998_ erken ya da tam adet zamani yapmistim ve boyle cikmisti. 2 gun sonra kan verdim dusukte olsa beta hcg vardi. 3 gün sonra bi agriyla kalktim bildiginiz adet agrisi ve adet seklinde geldi ben adet dedim ablam israr edince doktora gittim beta hcg dustu kimyasal gebelik olarak kaldi. Bi sonraki testte bu yuzden 4 tane yaptim iyice geciktim doktora oyle gittim. Esim cok umitlenmisti o yuzden gerçek bebegimiz oldugunda hep tereddütlü yaklaştı. İnsallah sizin ki gercek gebeliktir ama gecikmeden ve beta hcg baktirmadan hamileyim demeyin eşinize, ayni zamanda kendi psikolojiniz için de 🙏🏻🙏🏻💖