Destinamarla Bsra1998_ ben 7 haftalık oldum bile 😊 ama ben öğrendiğimde testim böyleydi kuzum seninkine çok benziyordu sonuç, hamileyim 😍 bence sende de var
Ecmelbeyza Bsra1998_ Büşra hanım clifecılar olarak bu ay olacak herakde 🤭😂sizin var bence geçen negatif demiştiniz değil mi 5-6 gün önce sonradan çıkmış
EbeCagla Bsra1998_ sağlık ocakları sabah 10:30a kadar kan alıyorlar devlet hastanelerine götürüyolar büyük ihtimal sizin kanınızı bekleticekler yarın çalışılcak o yüzden yarın dediği vakitlerde çıkmış olur. Hayırlı ve müjdeli haber olur inşallah 🙏🏻
MucizeBirKalp Bsra1998_ canim saglikocagi enabiza gec düşüyor. Kan verirken sana verilen barkod numarasını ilgili saglikocagi sitesine girip kontrol edersen hemen görebilirsin sonucu.
EbeCagla Bsra1998_ Pozitif düşünün olumlu sonuç olsun benimde silik çıkmıştı adetimden bir gün önce yapmıştım şimdi 7w gebeyim ☺️ Negatif çıksa bile dünya sonu değil yeter ki siz sağlıklı olun Allah hayırlısınla verir 🙏🏻☺️
Ecmelbeyza Bsra1998_ gebelik testleri betayı kanda 20 değerine ulaştığında silikte olsa gösteriyormuş 20 ve sonrasına duyarlı diye duymuştum yani çıkmış hadi hayırlı sonuçlar 👏🏻Clife kaç gün oldu sizin kullanalı ?
Bsra1998_ MucizeBirKalp olsun ya bu kadar bekledik bi gun daha bekleriz hep alıştık zaten negatif gormeye yine negatif olsada uzulmucem 🤔