Masal-90 Bsra1998_ pozitif gibi görünüyor.... regl gününüz yarında ve olmazsanız kan verirsiniz anlaşılır . Hayırlı olsun❤️
Bde Bsra1998_ evet canım gördüm var benimde belki bundan bir tık daha silikti şuan çok şükür 28 haftamızdayız 🌸🌸
Dilanburak Bsra1998_ yok yok ozMam vardır ve bi kan tahlili yapın o daha iyi sonuç verir kaç günün gecikti
Bsra1998_ Dilanburak benim adetlerim cok duzensiz pko var bende o yuzden gunumu tam bilmiyorum ama gecen aya gore hesap edersek yarn adet gunum
Dilanburak Bsra1998_ olsun umutsuz olma git bugün aile hekimine sana tahlil yapsın en net sonuç o bana da haber ver 😍
Bus_ak18 Bsra1998_ ayyy hemen folik asit başla lütfenn 🤗 düşükde olsa çıkacaktık değer. Çok mutlu oldum adına
Bsra1998_ Bus_ak18 negatif olcak gibi geliyo hep bugüne kadar testte hep negatid gordm o yuzden suan bunada inanmiyorum 🤔
Rabia53 Bus_ak18 Valsss [url=https://hizliresim.com/BGX0Yj][img]https://i.hizliresim.com/BGX0Yj.jpg[/img][/url] kizlar benim de sabah böyle cıktı. Kan verdim değerim 40.88 çıktı doktora göstermedim henüz adete 3 gün var. Sizce vae mı