Rabia53 Bus_ak18 Valsss [url=https://hizliresim.com/BGX0Yj][img]https://i.hizliresim.com/BGX0Yj.jpg[/img][/url] kizlar benim de sabah böyle cıktı. Kan verdim değerim 40.88 çıktı doktora göstermedim henüz adete 3 gün var. Sizce vae mı
Seymen1905 Bencede var canım ilk 5 dakika içinde çıktıysa sonuç var çünkü benim de silikti boyle iyi haberlerini bekliyoruz inşallah
PelinCemre Bsra1998_ canım çok sevindim. İnşallah istediğin sonucu alırsın 🐣 bize de haber ver mutlaka☺️ Bu arada benimde 4. Gün gecikmede🙈
Dilanburak Bsra1998_ olsun umutsuz olma git bugün aile hekimine sana tahlil yapsın en net sonuç o bana da haber ver 😍
Rabia53 Ay sağolun kizlar allahım herkese nasip etsin. Birazdan doktora gidip sonucu gösterecem. Muhtemelen daha küçük 3 haftalık falandır ❤️🥰🤲
Cemremmm Beta hcg 110 kac haftalık oluyo tahmınen acaba yardımcı olurmusunuz bıde kahverengı lekelenme var cok korkıyorum
bebeklerim__ Cemremmm daha çok yeni 2 3 haftalık diye biliyorum canm lekelenmen yerleşme kanaması olabilir ama bi doktor da gözük ister sen