Bende aynı durumdaydım ne yazık ki..
hele 12. Ve 20. Haftalar arası her gece korkudan neredeyse doğum yapıyordum. Öylesine korkuyor,öylesine uykusuz geçiyordu günlerim. Sonra dua ede ede o vesveseyi üzerimden attım. Şuan 27 haftam dolmak üzere, evet daha erken korkularımın tekrar başlaması lakin aynı vesveseyi yine uzaklaştırabiliriz kendimizden. Bir sürü yaşanan güzel örnekler var, güzel anlatımlı insanlar ver. Onlar da içime az çok su serpenlerden oldu. Bu örnekleri sürekli hatırlamaya çalışıyorum. Hatta o kadar korkusuz oldum ki eşime artık gülerek “biliyor musun ben doğum yapabilirim korkmuyorum “ diyebildim.
rabbim en kolayımdan e sağlıklı doğumları nasip etsin eminim çok kötü bir durum olsa kimse ikinciyi, üçüncüyü yapmaya cesaret edemezd