36+5 bende çok korkuyorum bu zamana kadar rahattım ama şu aralar bi ağlama hissi ben yapamıycam diyip eşimin boynuna sarılıp ağlıyorum bazen .. geçmişten panik atak hastasıyım zaten sürekli kaygı duyuyorum korkuyorum kötüyüm ☹️ .. bol bol dua edip içimi rahatlatmaya çalışıyorum Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın 🤲🏻