Susamvemom cnm aynı senın gıbıyım 20 haftalık kaybettm erken dogumla aynı seylerı yasarım dıye cok korkuyorum aılemden cok uzakmsehırdeyım hayya esımın tarafı nıspet bılemyaptılar ben doguramadım kozları dogurdu dıye hamılr kalamıyorum ama ılacımız yenı bebek nekdr korksakta onların atesı bırazda olda yenı bebekle soner