Valla canım herkesin sınavı farklı tabii ben de kan pıhtılaşması çıktı kürtaj olmak zorunda kaldım çok zor 5 ay anca atlattım kendime geldim insann korkuyorda ya tekrar hamile kalamazsam ya yine aynı olursa çok zor günler geçirdim birde sürekli radyasyonlu ortamda çalışıyordum bebek radyasyon alacak diede çok stres yapıyordum şükür hepsi geçiyormuş her gecenin bir sabahı oluyormuş çok şükür durumları daha zor daha ciddi sınavları daha ağır insanlar var buna şükür diyerek yoluma devam ettim Allah sabır versin acınla yüzleş acını yaşa geçecek