Susamvemom seni o kadar iyi anlıyorum ki.. Bende Eylül ayında kürtaj oldum kalbi durduğu için almak zorunda kaldılar daha haftası küçüktü ama ilk gebeliğim olduğu için onu çok benimsemiştim bi anda normal kontrolde öğrendim ve o günde kürtaj oldum. Kürtaj sonrası ne fiziksel ağrı ne de fiziksel acı umrumda değildi sanki içim yanıyordu çok ağlıyordum hatta belki okuyanlara komik gelecek ama sürekli gökyüzüne bakıyordum o ordan bana bakıyor gibi geliyordu.. Sonra tekrar hamileyim şimdi.. Şimdide çok korkuyorum ona bişi olacak diye sürekli doktora gitmek istiyorum ama kaybımın nedenini öğrendim o sebeple iğne falan kullanıyorum bol bol şükrediyorum.. - Hı unutabildim mi asla.. Hala ara ara kendimi kaybettiğim bebeğimle konuşurken buluyorum sen olsaydın şimdi 1 2 aya doğum olacaktı falan diye böyle ama hayata mecburen tutunmaya devam ediyorum çünkü hayat devam ediyor.. Lütfen sende denemeye başla hamile de kalırsın inşallah tez zamanda hayırlısı ile belki yeni gelen bebek acını hafifletir