Dkktlbsra Esrayy hipp aldım mustela açıkcası biraz fazla geldi hipp te içerik olarak iyiydi onu tercih ettim
Esrayy Dkktlbsra aynen bana da pahalı geldi mustela alacagım ürünü sürekli kullanmak istiyorum o yüzden uygun fiyatlı tercihimdir
Esrayy Kinem5613 almanyada halam var pişik kremi yollamıştı ama burda satılan aynı değil sanki o daha kaliteliydi
Esrayy Johnsons baby nasıl mühendisoğlu sayfasında baktım en masumunda bile illa parfüm var fiyat olarak bana uygun geldi dalin kullanmak istemiyorum sebamed 500 ml 60 lira pahalı geldi çünkü ne alırsam onu kullanmaya devam ederim diye düşünüyorum
Pandabekleyenanne Esrayy sebamedi ben 19.90 a getir de kampanyadayken aldım. Küçük ama 100 ml sanırım denicem bide 50ml mustela verdiler bi yerden onu da denicem bakalım hangisi daha iyi
Sumeyye_g Esrayy ben mustela aldım çok öven oldu bakalım işe yar inşallah beğeniriz bide her bebek her şampuanıda kabul etmiyormuş inşallah öyle olmaz çok memnun kalan vardı tercih ettim set halinde aldım 250 liraya bira yüksek fiyatı ama deneyeceğim bakalım
Ikimelekannesi26 Esrayy başta dalın aldım ama bebeğimin cildini sürekli nemlendirici sürdüğüm halde çok kuruttu. Bu sefer radix diye doğal bir şampuan geçtim eczaneden aldım ama o da biraz pahalı geldi su an da johnsons in sampuanini kullanıyorum memnunum canım
Burcu16 Esrayy hipp mustela baby me minoris logona thinkbaby bu ürünlerin şampuanlarından birini tercih edebilirsiniz kimyasal paraben parfüm sls alkol vs en az veya hiç içermiyor
tugce67-67 Esrayy canım fiyat olarak ne kadarlar bilmiyorum ama instagramda mühendisin oğlu diye bi sayfa var , içerikleri iyi kötü diye değerlendiriyor.mustela,hipp ve baby me markası vardı iyi olan şampuanda.dalini pek fazla önermiyor sadece ıslak mendilinin içeriği iyi adamın değerlendirmesine göre.o sayfaya bi bak istersen😇
Sultan1903 Esrayy Mustela setini alıcam içinde şampuan varmış,ilk onunla başlıycam,epey gider diye düşünüyorum,ona göre bitince bakıcam,E bebeğin erkek bebekler için şampuanı var ona devam ederim galiba bakalım
mrvsyr Bize de Henüz kullanmak nasip olmadı ama bende araştırdım chicconun setini aldım. Hepsiburada ve trendyolda indirimleriyle 1 kg büyük kutusu 35.90 tl ye gelmişti yanlış hatırlamıyorsam
Masmavihayaller12 Sebamed kullanıyorum ben kızıma çok memnunum cilde bir zarar vermiyor ph. Değeri 5.5 şampuanlar alın onlar alkolsüz ve cilde zarar vermiyor ben 60 TL ye almıştım büyük boyunu 1.5 yıldır kullanıyorum hâlâ da bitmedi tavsiye ederim
AysennHE Esrayy bubchen markası cok güzel ben ilk kızımda kullanmıştım memnun kaldım ama onun haricinde Komili Dalin johns'sbaby de güzel tavsiye ederim ha birde seba Med kullanmadım ama Merak ediyorum bu bebegimde denemeyi düşünüyorum ☺️
Elifeminask Esrayy ben dalin aldm canim. Yillarn markasi annem bana kullanrdi kuckken. Bende bebegme deneycm insAllah. Eger dalin dusunmez isen gratiste hunca adli bir marka var onun bebek urunlerinide duydum öneren cok.
Kerem-inannesi Rabiaa59 mustela cok iyi diyolar bebek yağını özellikle cok tavsiye eden var ama pahalıydı baktgmdq şampuanı ne kadar acaba ? Son ay bende şampuan deterjan derdinde olcam cunku🤔🤗
Rabiaa59 Kerem-inannesi Canım ben Trendyol dan aldım set halinde şampuan, losyon ve pişik kremi toplam 203 liraydı. Ayrı ayrı bilmiyorum pek bakmadım. Ayrıca ben yağdan ziyade losyon kullanma taraftarıyım. Yağ, ciltteki gözenekleri kapatıp cildin hava almasını engelliyormuş losyon bir nebze daha iyi yağdan diye duydum 💁🏻♀️ Ne kadar doğru bilemicem