Kerem-inannesi Canım ben Trendyol dan aldım set halinde şampuan, losyon ve pişik kremi toplam 203 liraydı. Ayrı ayrı bilmiyorum pek bakmadım. Ayrıca ben yağdan ziyade losyon kullanma taraftarıyım. Yağ, ciltteki gözenekleri kapatıp cildin hava almasını engelliyormuş losyon bir nebze daha iyi yağdan diye duydum 💁🏻♀️ Ne kadar doğru bilemicem