Bsra_95 Talentedmom koca polislerimiz sağolsun. Artık bacaklarım falan beni taşımıyor. Vücud iflas etti 😀
Bsra_95 Talentedmom Allahım kolaylık versin bize. Bi avaz da doguralım inşallah canım benim 😐. Bugun alttan muayene de bile cok korktum dogum da napıcam bilmiyorum 😐
Talentedmom Bsra_95 kastın mi kendini aslında korkulacak bir durum değil normal doğum zamanı alttan hep bakılıyor canım kasma kendini
Adige09 esrabademci o yalniz tehlikeli zehirlenebilirsin fazla içersen 😉 her bitkisel cay faydalı degil bazen
Eda1985 Yagmuroyku bu ahududu çayı marketlerde satılan sallama ahududu caylarindanmi yoksa aktarcilardan felanmı alıyoruz acaba?
Gktrkzbn2020 Bsra_95 hayır canım alttan muayene olmadım hiç. Gerçi boşuna uğraşıyorum gibi geliyor 😞 perşembe randevum var o zamana kadar gelmezse sezeryan büyük ihtimal
Eceveannesi Bsra_95 bişey olmaz cnm ya eskiden annelerimiz oturuyormuş acaba hiç hız şimdi nazik nesil vala ne kadar hareket okadar açılma cnm gene sen bilirsin
Aysegnl51 Eceveannesi açılman olduğunu çatı muayenesinde mi öğrendin canim bı de açılma cm gittikçe artar demi 10 olana kadar doğum olmuyor.evde mi geçiriyorsun acılmani
gezentianne Gktrkzbn2020 39+1 im bana ebe ahududu çayı 3 fincan dedi trimester da zaten 1 fincan öneriliyor bence smdi artırın
Adige09 Eceveannesi ev isi yapamiyorum , yürüyemiyorum bile vajina çatı belki agrisi kasılma hersey var sizce ben yürüyeyim mi ? Ne yapayim canim bi tavsiyen var.mi
Eceveannesi Adige09 canım.ben dogurdummiki saatte goya yazmisdim persembe olcakdi bak ev işi hareket çok güzel fayda etti şükür rabiime
Aise_35 Aykan Doğuma yakın yemelisin Canım . Suan da ye ama 1 tane falan 1 taneden birşey olmaz demişti saglık ocağında ebe
Talentedmom Sudeeali Meryem süresi okuyabilirsin 1 Fatiha 3 ihlas 1 ayetel kürsi Yasin suresi okuyan da var içinden ne geçiyorsa 🙏