Adige09 dün cm.aciklik vardı Perşembe dedi doktorum. Akşam.nisanim.gekdi kanlı gece zorla temizlik yapıp uyudumaya çalışdın.hep gazim var gibiydi altıma hep sancı vuruodu sonra gece 3 de bı başladı sancım 2 dakkada bir esiminuyandirip geldik hastaneye 4 de 7 cmdi şükür 2 saatte epidural li dogumum.oldu hem oglusuma kordon dolanmış iki kez sorun olmadı normal doğuma jet hızı oldu vala doğumum kesi yok yırtık var iki dikiş dedi doktorum şükür rabbime