Bende aynı dertten muzdaribim 100 ml çıkarmıştı doktor ilaçlarımı hamile kalmadan 3 ay önce kendi kendime bıraktım şuna kullanamıyorum ama arada kalbimde ağrı var gibi bir sızı hissediyorum kendi kendimi kontrol etmeye düşünmemeye çalışıyorum sende kafani baska seylerle vermeye calis ben daraldigim zaman seneye bu zamanlar onunla nEler yapacagimi dusunup hayal kuruyorum ilaclari kullanmayacagim en azindan doguncaya Kadar