O geçirdiğim krizlerin hiç birini unutamam ama kendim için en iyi yaptığım şey kendimle konuşmak oldu. Nefes alamama ağız kuruluğu gibi ataklar çok yaşadım ama kendime hep şu telkinde bulundum. Ben nefes alıyorum ben nefes alıyorum, alıyorum işte neden panik yapayım diye kendimi çok zorladım ve inanır mısın bu yaptıklarım (kendimle de konuşmam) bana panik atak krizlerinden çıkmamı öğretti. Ayrıca yanınızda biri olduğu zaman onunla konu dışı şeyler konuşabilirsiniz. Ama öncelikle sadece beyninin seninle oynadığını düşün aslında nefes alıyorsun 🤜🏼