Annebebekkk Arkadaşlar haftasıyla beraber dr’un cinsiyet tahmini yaptığı yada kesin öğrenenlerde yazabilir mi
Sinemin Annebebekkk kız dedi doktorumuz 😌 ve yine burda okudum ikili tarama testine beta hcg hormonu 50 üzeri ise kız 50 altı ise erkek oluyormuş 😌 benim sonucumda 57 çıkmıştı okuyunca şaşırmıştım
Smyy06 Bende yarın 12 haftalık olacam. Cuma günü ikili tarama için gidecem inşallah güzel çıkar sonuclar olumlu düşünmeye calıssamda endişelenmemek elde değil
Annebebekkk Smyy06 35 yaş altı fazla riskli değil ikili test ben ilk gebeliğimde hiç bi test yapmadım ayrıntılı ultrason dışında çok şükür çok güzel sağlıklı bi kızım oldu
Damlabozz Annebebekkk yok 16 hafta bakcaz dedi ama ben erkek hissediyorum , hayırlısı bakalım ya şu günleri rahatla Bi atlatalım her gün diyorum geçsin artık tamamen kendime gelmek istiyorum , hiç bişey yapmadan devamlı yatıyorum 😕
Annebebekkk Damlabozz ben kızımda hep erkek düşündümm hissettim kız oldu bunda hep kız düşündüm erkek dedi tabi daha kesin değil
Sinemin Annebebekkk bende bi anne adayı yazmıştı onun yazısına bakarak baktım belki tesadüftür bilemem 😌
Afyonlu02 @Annebebekkk ikili test yapmadım onun 1 ay sonra gel kan alcaz test edicez dedi ne testi bilmşyorum ama cinsiyeti kesin olarak gördük erkekmiş