Afyonlu02 @Annebebekkk 12+5 de çikolata yiyerek gittim direk açıp göstermişti pipisini yavrum hatta emin misin ona göre ailelere dicem bebeğin alttan görüntüsünü açtı kendin gör istersen dedi harbiden de gördük
Annebebekkk Afyonlu02 aynı gün öğrenmişiz haftamız aynı zaten ama benim dr erkek ama yinede bekle dedi değişebiliyormuş
Annebebekkk Smyy06 35 yaş altı fazla riskli değil ikili test ben ilk gebeliğimde hiç bi test yapmadım ayrıntılı ultrason dışında çok şükür çok güzel sağlıklı bi kızım oldu
Annebebekkk Afyonlu02 doktorum giden herkese cinsiyet konusunda 16 haftaya kadar net cvp vermiyo ama genelde 11 12 haftada söyledikleri doğru çıkıuo iki arkadaşıma 10 haftalıkken erkek ama kesin değil dedi ve erkek oldu değişmedi
oozlem Kızlar selam, 12 haftalık olduk bugün Cumartesi gidicem ikili test icin bakalım cinsiyeti söyleyebilirim belki dedi :)
Mvc Bizde 13 haftalık olduk geçen hafta cumartesi cinsiyetimizi öğrendik 12+4 de kesin erkek dedi doktor tarama ultrason sonuçları iyi çıktı çok şükür kan sonuçlarım henüz çıkmadı inşallah herkesin gönlüne göre olur 🤲🏻👼🏼😍
ozgeoz26 11+2 olduk bizde😊 31 ağustos doğum tarihimiz olarak görünüyor hala hiçbirşey yiyemiyorum sürekli tiksinme halindeyim ne zaman geçer
Annebebekkk ozgeoz26 herkeste değişiyo genelde 16 haftadan sonra düzeliyo bazıları doğuma kadar çekiyo
Nagihan1 ozgeoz26 ilk hamileliğimde öğrendiğim andan itibaren 16 haftaya kadar devam etmişti sonra kendiliğinden geçti. Çok kötüydü hiç birşey yiyemiyorum sürekli yatıyodum. 2. Hamileliğim öyle değil çok şükür mide bulantım vs olmuyo hiç
Damla4141 Bende 12+3kızlar bu cumartesi gitcem doktora ama bu haftalarda söylermi cinsiyeti bilemiyorum 😇