Annebebekkk Damlabozz bulantılarım hala devam ediyo geçen hafta dr erkeğe benzetti sizde söyleyen oldumu
Damlabozz Annebebekkk yok 16 hafta bakcaz dedi ama ben erkek hissediyorum , hayırlısı bakalım ya şu günleri rahatla Bi atlatalım her gün diyorum geçsin artık tamamen kendime gelmek istiyorum , hiç bişey yapmadan devamlı yatıyorum 😕
Yasmin-S2020 13+3 benimde 😊 bugun gittik cinsiyet tahmininde bulunabilir misiniz kizlar 😊https://www.resimag.com/i/1194d63ba96
Sinemin Annebebekkk kız dedi doktorumuz 😌 ve yine burda okudum ikili tarama testine beta hcg hormonu 50 üzeri ise kız 50 altı ise erkek oluyormuş 😌 benim sonucumda 57 çıkmıştı okuyunca şaşırmıştım
BozAilesi 11 haftalıkken erkeğe benziyor dedi bu cumartesi 15 haftalık olucam doktor kontrolüm var bakayım ne diyecek 😇