Birde hanımlar bebek yoğun bakımı olmasına da dikkat edin doğum yapacağınız hastanede mutlaka olsun Allah korusun bişe falan olur bebek yoğun bakımı olan hastanelere sevk edilmekle falan uğraşmayın , bende ortadoğu filiz hanıma gidiyordum çokta memnundum ama bebek yoğun bakımı yok orda o yüzden seyhan başkente doğum yapmaya karar verdim, önemliymiş çünkü hastanede bebek yoğun bakımının olması