Ayse_3 canım bende adana metro hastahanesine şule gül aydına gidiyorum şuana kadar çok memnunum sordum araştırdım burda bı arkadaşta ilk doğumunu ona yapmış ikinciyi de ona gidiyor memnunki ikinciyi de şule gül aydına gidiyor geçen perşembe çatı muayenesi oldum çatın müsait normal yaparsın dedi iyi ve muayene ederken de incitmeden muayene ediyor ücrete gelince ocak ayında tam emin olmak için kaç defa sormuştum muayene 100 tl Akdeniz vakfı kartım var eşimin üzerine 90 tl ödüyorum doğum fiyatı normalde 1850 tl yanlış hatırlamıyorsam kartla da 1480 tl oluyor yüz yüze fiyat almadım henüz az kaldı hayırlısıyla bebeğime kavuşmaya 38 hafta 1günlük olduk 00.00 dan sonra