FadimeNmdr canım benim sabaha karşı suyum geldi gidene kadar doktor gelmişti zaten yatışım yapıldıktan sonra ilk bı hemşire altan muayene etti açılmam 2.3 santimdi doktor hemen geldi zaten o da baktı tamam dedi kendi sancım yoktu yavaş-yavaş suni sancıyla doğumu başlattılar o sıra saat 9a geliyordu doktor 12 gibi gelirim dedi geldide zaten Allah razı olsun bana bakanlar çok iyiydi bende sakin olunca onlar dahada güzel yaklaştılar bana sürekli nst girdim sancı başlayınca biraz kıvrandım ama bağırmadım dua ettim hep çok sancı olmayınca yürüdüm hep saat kaç ti bilmiyorum 15.00 da oğlum doğdu yarım saatte felan çıktın demişti kız kardeşim yani tam açıklık var dedikten sonra. bu sefer başka ebe bakmıştı doğuma giren ebe çok iyiydi ondan önce 12 gibi şule hanım gelmişti. Ve doğumda da herşey çok iyiydi ben hep sakindim şule hanım 2 3 ebe hepsi sakin ve iyi davrandılar Allah razı olsun hepsinden küçük bı kesi attı doktor yırtılmasın diye uyuşturdu tabi onlar ne dediyse yaptım güzelce ıkınınca minik kuşuma kavuştuk oğlum doğdu dikiş ve eş çıkışı için uyuttular beni ondan sonra hiç bisey görmedim zaten uyandım sedyeye aldılar gayet iyiydim çok şükür Rabbime odaya gelince önce biraz dinlen yemek ye üstünü biz değişicez dedi hemşire zaten şule hanım gelmişti odaya sonrası zaten çok iyi ve güzeldi çünkü çok şükür Rabbime oğlum kucağımdaydı sana tavsiyem doktoruna ekibine uy ne derseler yap hele hiç bağırma bütün gücünü ıkınmaya bırak beni çok taktir ettiler hiç bağırmadım maşşallah dediler şule hanım hastan çok sakin dediler Allahım herkezi iyilerle karşılaştrsın sanada hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin Rabbim