Ayse_3 ben çok memnunum 5yil çocuğum olmadı gerçekten samimi söylüyorum algomed , güney yıldız hastanesi ,seyhan tip özeller bunlar bi türlü çocuğum olmadı birkatim balcaliya gittim çok şükür 7 8 ay tedavi onucu hamile kaldım ve gebelik takibimide hep orda yaptırıyorum doğuma 1 ayim kaldı hayırlısıyla ve çok memnunum doktorlardan iyi davranmak içlerinden gelen bise bence hastaneyle alakalı değil