Biz de 37+5 iz ,geçen hafta 3500 Gr ,53 cm civarıydı ,bebek iki haftadır kanalda olduğu için yüzünü bile göremiyoruz,bu akşam 4 oldu sanırım sırtımdan karnıma doğru yayılan bir ağrım var ama sık değil ,bakalım takip edeceğim ,zaten 20 Şubat sezaryen tarihimiz ama kendi gelmek isterse müthiş olacak 😍