Sudeeali canım şayet ilk doğum ise sezeryan günü vermez ki.(hani ilk sezeryan olmuşsundur ikinci gebeliktir bu o zaman tabii ki veriyor)muayenelerde herşey normal görünüyorsa da vermez.normal doğum diye zamaninı bekler.anca tahmini bir doğum zamanı söyleyebilir. Sona doğru gelindiginde çatı ve ultrason muayenesinde ters giden bisey olursa(misal çatı darlığı,suyun azalması,bebeğin doğum pozisyonun da olmaması ,iri bebek olması,baş çevresinin büyük olması gibi)anca o zaman şu tarihte sezeryan yapalım der.veya 40.haftaya kadar doğum semptomları görülmezse benek uygun pozisyonu almışa suni sancı ile başlatalım der.insaallah rabbim gönlüne göre verir.