**merhaba
bizde yarın 38+0 oluyoruz, normal doğum istiyorum be bekliyorum catı muaynesi oldum uygun cıktı sorun yok ama bebek biraz minik olduğundan doktorum 40. haftaya kadar çok beklemeyi düşünmüyorum dedi, sancım gelmesse ki nst de cıkmıyor suni sancıyla baslatıcak 39 da sanırım hayırlısı herkes için... **