Muhammedim0125 Aldu ben 28 haftalığım hiçbirşey almadım 🥺 geç mi kaldım ya erken diyor eşim ama 🤔 artık ona bıraktım
Aldu Muhammedim0125 bence erken değil geç de değil tam zamanı. 3 ay var şubatı saymazsak. Üç ay'da odası kıyafetleri bakım eşyaları banyosu detarjanı arabası evin temizliği bir de hastane çantası derken geçer gider zaman. Bir de ilerleyen zamanlar da ne kadar yorgun oluruz ben şimdi yatakda sağ sol yaparken nefes nefese kalıyorum 🤣
aysenur30 Aldu şuan ebebek de çok iyi indirim var takip edin oradan ben deterjan olarak e bebeğin kendi markasını düşündüm. Unı baby içeriği değiştirilmiş çünkü fikir olsun 🤗
Naimeismail01 Aldu ahhh bende bir bilsem 😅sabırsızlıkla hemen yapmak istiyorum ama işte eşim yurtdışında o da ben gelmeden yapma beraber herşeyi yapalım diyor artık bakalım ne zamana nasip olursa😀
2kizanasi Aldu Evet evet şimdilerde bile zorlanıyorum, hemen yoruluyorum ben ne kadar erken bitiririz o kadar iyi 🥰
Aldu Tgbkcygt 2 çocuk doğuran görümcem falan bir de yakınım da 3 ay oldu doğum yapalı da onlardan da tavsiye alarak inşallah hazırlayacağım. İnşallah sizde bu süreci kolayca halledersiniz
Aselannesi_85 Minnosanne27 26 haftalığım okuyunca dedim ki aman Allahım 🤭🤭 bende de daha hiç bişey yok 😔
Aldu Aselannesi_85 bütçeniz falan iyise bekleyin sizlere kalmış 🌸ben bütçemizi ve genel durumu göz önüne alarak yapmaya başladım bile.
Dnzasel Bende 25+3 haftaligim ikinci olduğu için çoğu şey hazır zaten ama bı kaç parça yeni şeyler aldım tabiki yıkamak ve hazırlama başlama için 30 haftayı doldurmayı bekliyorum 🙂
Aselannesi_85 Minnosanne27 mart 4 de randevum var 30 haftalık olacak Allah izin verirse başlayım bende 🤭🤭🌼
Ozgesn zeynep_2020 ikinci bebeğim ilki de zorunlu sezaryen olmustu bu da oyle olacak canım. Ama ilk de olsa sezaryen istiyorum derdim yapamam normal doğum yani kendimi normal doğuma ilkinde de hiç hazır hissetmedim bebeğim de kiloluydu zaten zorunlu sezaryen oldu . Bu da oyle olacak hayırlısıyla 🥰🙏