Aldu çoğu gitti azı kaldı 🙈 havlumuz, bebek arabamız ve çantamız eksik sadece. 27+1 im artık rahat oturup kalkamıyorum, geceleri uyuyamıyorum 😭 kasıklarımda çok fena ağrılarım oluyor. 30 da kıyafetlerimizi yıkayıp ütüleyip hastane çantamızı hazır etmeyi, kalan kıyafetlerimizi dolaba yerleştirmeyi, beşiğimizi kurdurmayı düşünüyorum ne olur ne olmaz. Tabi bunların hepsi bir günde yapılacak iş değil yavaş yavaş. 3 gün biriyle 5 gün biriyle uğraşsam bi bakmışım doğuruyorum😂