zeynep_2020 Aldu bende ankaradayım ilk etapta zaten 5 Li hastane çıkışlarını giyer soğuk olabilir sonra zıbınlara geçeriz cıbıldak cıbıldak 😂😂
Aldu zeynep_2020 ben oruç'da. 27 mayıs da görünüyor ama 40 haftalık olunca. 38 39 gibi yaparım diye düşünüyorum
Tugceuzuntopcu Lina1 bende aynıyım 28+2 ☺️ ya bizim ki nisan sonu mayıs başı falan mı oluyo tam çözemedim 🤭 ultrasyonda mayıs görünüyo ama illa 40 hafta da doğmaz ki belki 38 de 39 da doğucak 😅 soranlara nisan sonu mayıs başı falan diyorum bende napim 😄
Pearly Aldu ben de 25+5 haftalık hamıleyım. Kendıme pıjama cocuğuma hastane cıkısı zıbın bıberon çorap mendıl bez bebek arabası puset aldım. Banyo ve temızlık urunlerı ve oda takımı kaldı. Erken doğum olursa dıye bır de gıttıkçe ağırlaşıyoruz gezmek bakmak zor oluyor 20. Haftamdan ıtıberen yavas yavas alıyorum
Aldu Pearly aynen öyle en iyisi her şeyini alıp beklemek. İnşallah Allahın izni ile sağlıklı sıhhatli kucağımıza alırız
Aldu Demus ben erken değil de tam zamanı diye düşünüyorum. Çünkü bir ton ihtiyaç, odası, ev temizliği, hastane çantası derken bir çok şeyi var
Ozgesn Aldu 26 haftalığız Mayıs ilk haftası sezaryen olucam . 0-3 aylık kıyafetler bez vs seyler hazır şimdi 3-6 aylıkları almaya baslıyorum . Mart sonunda park beşiğimizi alıcaz karnım halen cok yok iç karnım genişmiş . Beklemek zor gerçekten 89 gün kaldı Mart ayı da çabuk geçse nisan bi şekilde geçer diyorum bekliyoruz bakalım oğluşumuzu 🥰
Deletedmom124 Aldu 24 haftalık oluyoruz yarın doğum da Mayıs 20 21 gibi dedi doktorum herşeyi hasır sayılır kapı süsü kıyafet yıkaması puset örtüsü kaldı 2. Bebeğim artık doğsun diyorum tekmeler canımı çok acıtıyor yaramaz kızım durmuyor maşallah
Aldu Deletedmom124 durmasın ya ben de valla mart geçsin her şeyi hazır olsun diyorum. Bende pek bir şey almadım
aysenur30 Aldu haklısın çok zor gerçekten ufak tefek çok çıkıyor. Bende kilo alırsam olmazsa diye son ay kala yapmak istedim. Ama çocuk eşyalarını aldık hep indirimlerden.
Aldu aysenur30 iyi yapmışsınız. Bende 1 ay kala kendi eşyalarımı alacağım onun dışında bebeğin banyo bakım detarjanı her şeyini almayı düşünüyorum
aysenur30 Aldu şuan ebebek de çok iyi indirim var takip edin oradan ben deterjan olarak e bebeğin kendi markasını düşündüm. Unı baby içeriği değiştirilmiş çünkü fikir olsun 🤗
Ozgesn zeynep_2020 ikinci bebeğim ilki de zorunlu sezaryen olmustu bu da oyle olacak canım. Ama ilk de olsa sezaryen istiyorum derdim yapamam normal doğum yani kendimi normal doğuma ilkinde de hiç hazır hissetmedim bebeğim de kiloluydu zaten zorunlu sezaryen oldu . Bu da oyle olacak hayırlısıyla 🥰🙏