Bizde rapor olduğu için hiç para ödemiyoruz özeldeki ya da sağlık ocağındaki doktor kim yazarsa yazsın. Eczane fark çıkarıyor 5-6 lira falan ama başka eczanede ödememiştik deyince onu da almıyolar,çünkü almamaları gerekiyor. İlk zamanlar rapor çıkarmayı bilemedik ve epey para ödemiştik kutulara 😊