Serpil_27 Kızlar oscapar iğneye rapor çıktıgında ücretsiz mi oluyor iğneler yoksa indirimli mi oluyor kimler raporlar alıyor nasıl alıyorsunuz
Rabia-b Serpil_27 rapor sadece kullanım raporu imiş ben kullanıyorum 5 kutu aldık 130 ₺ gibi bi ücret ödedik
Malatya44 Serpil_27 50tane var cnm. Her kutuda 10adet oluyo. 5kutuda 50adet oluyo. Ve ben ucretsiz aliyorm. Rapor cikarttip aliyorm.
Malatya44 Kubraaa1 kan pihtilasmasi olanlar kullaniyo. Kani civiklastiriyo ve bebegin dusmemesini sagliyo.
Pembepanterr Malatya44 imkansız her kutuda 2 tane var oksapar kan sulandırıcıdan bahsediyorsunuz değil mi ?
Serpil_27 Malatya44 doktor da bana kalp atışını duyalım öyle rapor çıkar deyince bide 20 tane igneye 100 lira ödedim pahalıeolunca açaba raporda para ödemeyecek miyim diye düşündüm
Pembepanterr Serpil_27 ben senelik rapor yazdırdım 3 ayda bir 90 kutu alıyorum reçeteyle beraber 400 tlden fazla ödüyoruz sigorta hepsini karşılamıyor