Ses23 bende 2011den beri kullanıyorum bacak akciğer beyine pıhtı atmıştı Allah’a şükür bir sıkıntım yok ama çok hastanede yattım Allah bir daha yaşatmasın,kimsede yaşamasın göbekten daha az acıyor ama yağ dokusu fazla olduğu için göbek deliğine 4 parmak uzaktan ve biraz üstten vuruluyor diye biliyorum 😊