Benimde ikinci transferim ilki benimde tutmadı aynı şeyleri yaşamışız çok şükür ki eşlerimiz çok destek oluyo yıpratıcı bi dönem sanırım kafamı karıstıran 12. Günü beklememek oldu sen kaçıncı haftadasın suan iki düşük yaptığım için kalp atışlarını duymadan rahatlamıcam sanırım doktor aynı şeyleri banada söyledi elimden geldiğince pozitif olmaya çalışıyorum sürekli konuşuyorum onunla sürekli dua ediyorum sanırım elimizden gelen tek şeyde bu rabbime sığınmak 🙏🏻